Reklamacja towaru

Poniżej znajduje się formularz reklamacji do pobrania oraz obowiązujące prawa i zasady reklamacji.

Przed zakupem warto się z nimi zapoznać.

Formularz reklamacji (pobierz)

Przed złożeniem reklamacji prosimy dokładnie sprawdzić, czy towar faktycznie nie działa prawidłowo (najlepiej upewnić się wkładając nowe baterie alkaliczne) i czy nie jest to spowodowane uszkodzeniem mechanicznym.

Firma Świat zabawek jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres biuro@swiatzabawek.info. Firma Świat zabawek zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

Firma Świat zabawek nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte się gwarancją 24 miesięcy. Klient zobowiązany jest do odesłania/dostarczenia towaru we własnym zakresie. Klient ponosi koszty odesłania towaru do firmy Świat zabawek.

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel